marți, 21 decembrie 2010

multe....si nimic...

mai trece un an...rapid...fara pauze lungi... si fara...semnificatii..

sa fie vina mea....ca nu l-am simtit...sa fie vina mea ca nu l-am trait cum trebuie?...

dar sincer ...cum mi l-am propus asa l-am avut...un an fara nimic special.

fara obiectiv si scop...si clar...a trecut cum a venit...imediat..

dar, vreau sa spun ca 2011, nu mai poate trece asa...vreau la sfarsitul lui sa fiu multumita de mine, prin ce am facut, prin ce amintiri am creat.

este un lucru insa pe care mi l-as dori sters...si cat as vrea sa fie altfel...dar viata nu e mereu cum vrei tu...sa stii sa raspunzi potrivit la evenimentele din viata ta ...e o arta...

fii si tu artist si lasa in spate ceva....eu vreau sa am pe cine invata...si mai ales ce :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu