miercuri, 28 ianuarie 2009

ganduri tampite....imature.....


m-am schimbat...si nu stiu cand
incerc sa imi dau seama in ce sens....poate ca am multa incredere in mine, dar...parca devin m rea...
cum e posibil?
oare am mai multa incredere in mine?sau nu am deloc?
ce tine de mine?
ce pot sa fac?
ma torturez cu intrebari...si nu le gasesc raspunsul...ma agit degeaba si exagerez si nu ma pot linisti- chiar daca linistea este ceea ce caut de fapt....

in relatia mea...cu persoana la care tin...ma comport ciudat...am momente de gelozie, neincredere, pareri proprii nefondate...ce se intampla?....de unde atatea idei?tampite pana la urma, ca sunt doar rodul framantarilor mele interioare...
ma uit la alte cupluri...par fericite...par frumoase si tinere mereu...si eu pot fi asa...si NOI putem fi asa, daca as renunta la gandurile mele "criminale"...
sustin ca am nevoie de oameni in jurul meu...si asa este...si imi place sa vorbesc, sa ascult, sa ma implic, sa rezolv, sa ma "agit" pentru ce conteaza cu adevarat... Si vreau sa vorbesc si cu EL. vreau sa ma asculte. vreau sa vorbim nimicuri, vreau sa vorbim ce am pe suflet, vreau sa vorbim despre ce am facut in timpul zilei, vreau sa vorbim despre noi si prietenii nostri, vreau sa vorbim mereu, sa radem, sa meditam, sa planificam, sa petrecem mult timp impreuna.....of of of.......sunt cam tristuta caci mi se pare ca nu e asa... si ca o sa am mult de muncit pana atunci si o sa am nevoie de rabdare- pe care o am de obicei, dar nu si in relatii. HMMMMMMMM.......am nevoie de un sfat, am nevoi sa vorbesc.. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu