miercuri, 28 ianuarie 2009

milioane de lucruri...


asa e....sunt atat de multe lucruri pe care as vrea sa le fac si atat de putin timp uneori....sau comoditate?...hmmmm....nu cred. Poate cateodata....e o adevarata arta sa te organizezi. Cred ca am talentul sa o practic, dar nu am rabdarea sa il educ....OFFFFFFFFF....artistii astia... :))))) =)))
Trebuie sa existe un inceput in toate .....vreau sa il iau de azi. vreau sa trag liniutza si un nick la fiecare activitate propusa si terminata in urmatoarea perioada de timp...:d
Ma uit in jur si se intampla atat de multe lucruri importante. Vreau sa stiu de ele si sa ma implic cat se poate, vreau sa invat sa ma impart si sa impart prioritatile si urgentele (parca este un training pe tema asta nu?- o sa ma interesez!!!!!!). Si da, votez si eu SOUNDCHECK la Eurovision, ca merita si sunt ieseni si sunt studenti.... si eu votez si prietenii mei cu siguranta!!!!Pe 29 ian da?S-a inteles?...
Ma gandeam saptamana asta ca iubirea are atat de multe sfere... :d. Si eu sunt intr-una- ca ma iubeste cineva si iubesc si eu, iubesc si natura si sportul si oamenii din jurul meu si serviciul pe care il am si animalele- caii in mod special- si muzica si ploaia si tot ce e frumos, tot ce ma surprinde, tot ce merita sa vorbesti despre, de acum pentru mult timp......etc......
Imi place sa fiu inconjurata de oameni- de amici, de prieteni, de necunoscuti, de familie...-nu ca inainte, cand, in "tineretea mea zbuciumata" ma imaginam singura, in monotonia si praful activitatilor de zi cu zi......
Si cate ganduri sunt si se lovesc si se imping sa fie ele primele asezate pe hartie...dar ma opresc...nu mai continui....mai fac o pauza si mai lucrez ceva pentru servici...voi continua cu siguranta sa le eliberez din mintea mea...sa fac loc altora, la fel de nebune, de naive, de ambitioase sau nu....

enjoy "the ride" until the end of the day....
iubiti-va mult.. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu